Tuesday, August 24, 2010

TUK MUDIN DATANG





Harga: RM RM14 / RM RM16



ISBN-13: 978-967-366-031-5

Tarikh Terbit: 19 Aug 2010

Jumlah Muka Surat : 184

Kategori: Kanak-Kanak

PTS Islamika Sdn Bhd





HADIAH UNTUK SI KECIL! TUK MUDIN DATANG

DAPATKAN KARYA TERBARU SAYA DI PASARAN SEKARANG! KHAS UNTUK ADIK-ADIK YANG BELUM ATAU HENDAK BERKHATAN. DAPATKAN NOVEL PENUH INSPIRASI DAN LUCU INI!



"Saya tidak sabar menanti dua minggu lagi. Nanti saya boleh sembahyang di barisan hadapan di dalam surau," kata Hanif yang tidak sabar mahu dikhatankan.

"Awak ini, perkara yang menyakitkan pun awak suka. Saya tidak mahu dikhatankan. Saya mahu lari," kata Shukri pula. Badannya mengeliat kegelian apabila sebut fasal berkhatan. Dia berasa takut bercampur malu. Badannya yang gempal itu kelihatan comel sekali apabila berjalan.

"Mana awak boleh lari. Nanti pasti ramai orang yang kepung kita. Orang dewasa lebih besar badannya daripada kita. Mahu tidak mahu, kita perlu hadapi juga. Semua orang lelaki Islam perlu berkhatan," kata Fadhil pula yang sebenarnya belum bersedia dikhatankan.

Berjayakah tiga sekawan itu dikhatankan? Apakah yang berlaku kepada kawan mereka, Robert?

No comments:

Post a Comment